Gratis verzenden en retourneren Hulp bij montage mogelijk Tel: +31 (0)316 28 28 78

Veelgestelde vragen

Staat je vraag en antwoord er niet tussen?

Neem contact op:
Tel +31 (0)316 – 282878
info@bestelauto-accessoires.nl

Herroeping-formulier

Hoe werkt het bestelproces?

Het bestelproces werkt als volgt: Ga naar ‘kies merk bestelauto‘ en zoek een beschermende en verfraaiende accessoire uit en voeg deze toe aan de winkelwagen, u kunt vervolgens ook andere producten toevoegen. Is uw bestelling compleet dan kunt u op afrekenen klikken en kunt u betalen middels iDeal en andere betalingsmogelijkheden. Wij zullen uw opdracht verwerken en volgens de gekozen verzendmethode naar uw adres verzenden.

Zit er garantie op jullie producten?

Op al onze producten zit een standaard garantietermijn van twee jaar. Is de garantie anders, dan staat dit vermeld op de product pagina zelf.

Hoe kan ik mijn accessoires (laten) monteren?
  • Gratis montage in onze werkplaats

De montage in onze werkplaats is geheel gratis. U dient wel met ons een afspraak te maken van te voren, zodat onze monteurs beschikbaar zijn. U kunt in de wachtruimte plaatsnemen, koffie is aanwezig. Wij zijn gevestigd langs de A12 te Duiven. De montage tijden zijn maandag t/m zaterdag van 08:30 t/m 21:00

Heeft u een grote bestelling voor meerdere voertuigen, dan is de montage prijs in overleg.

 

  • Montage op locatie mogelijk

De montage op locatie is mogelijk, u dient een afspraak met ons te maken voor de datum en het tijdstip. De kosten hangen af van het aantal kilometers wat wij moeten afleggen. Wij komen graag bij u langs!

Wat is de levertijd?

 

  • 95% van de producten wordt binnen 1 tot 2 werkdagen verstuurd.

Wij behandelen alle bestellingen binnen 24 uur. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk te helpen en de producten binnen 1 a 2 werkdagen te versturen. Veel producten hebben wij op voorraad, de kans bestaat echter dat we net niet uw product op voorraad hebben, wij zullen er dan ook alles aan doen om het product zo snel mogelijk alsnog te leveren. Of samen met u naar een alternatief te zoeken.

Hoe werkt het retourneren?
  • Gratis retour (wij komen het product ophalen)

Producten kunnen binnen 14 dagen gratis door ons worden opgehaald, mits in goede staat, compleet en originele verpakking. Het gratis ophalen geldt uitsluitend voor Nederland met uitzondering van de waddeneilanden.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bestelauto-accessoires.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Verzenden wat kost dat precies?
  • Gratis verzending

De verzendingen van al onze producten zijn gratis in België en Nederland.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen
  • IDEAL
  • Mistercash
  • Directe bankoverschrijving
  • Paypal
Ik wil graag een kijkje nemen in de showroom of langskomen.

Wilt u graag een kijkje nemen in onze showroom, u bent van harte welkom! Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9:30 tot 17:00

Ik heb een klacht.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestelauto-accessoires.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 bestelauto-accessoires.nl